Preskoči na sadržaj

Košarica

Vaša košarica je prazna

Picard Povijest

Povijest Picard kožne galanterije.
PICARD je obiteljska tvrtka mlada u srcu koja svoju ljubav prema zanatstvu, modi i ljudima živi od 1928. godine. Zbog toga imamo dugu i uspješnu povijest tvrtke koja je zabilježila mnoge napretke kao i društvene promjene.
Našu tvrtku osnovali su 1928. Martin Picard i njegovi sinovi Edmund i Alois. Kada je prva zbirka bila dovršena, Alois Picard ju je samostalno prevezao iz Obertshausena u Offenbach na svom biciklu. U godinama koje su uslijedile, PICARD Lederwaren je postojano rastao. Tvrtka je prvi put uvela veliku proizvodnju u proizvodnji kožne galanterije 1935. godine. PICARD je tada zapošljavao 100 ljudi. Tvornica u Obertshausenu otvorena je 1949. godine i do kraja 1960-ih na ovoj je lokaciji bilo zaposleno preko 1000 ljudi.
U 1970-ima tvrtka je, kao i sve tvrtke u industriji kožne galanterije smještene u okolici Offenbacha, patila od uvoza iz Južne Amerike i Dalekog istoka. Kao rezultat toga, dio proizvodnje je 1976. godine preseljen u inozemstvo s osnivanjem podružnice u Tunisu. Tijekom ove promjene, menadžment tvrtke u PICARD-u također se promijenio kada je Thomas Picard dodan menadžerskom timu. Uslijedila je daljnja internacionalizacija proizvodnje, pa je 1995. godine otvorena još jedna inozemna tvornica u Bangladešu, koja je istovremeno ulagala u vlastite vrtiće i lokalnu školu. Godine 2008. proizvodnja u glavnoj tvornici u Obertshausenu proširena je, a 2011. otvorena je još jedna tvornica u Ukrajini. Tijekom tog vremena ime PICARD postalo je poznato ime, tako da je 2002. godine 45 posto žena u Njemačkoj imalo PICARD torbu.
Thomas Picard, Edmund Picard, Christof Picard
Proizvodnja u Obertshausenu
Godine 2015. vodstvo PICARD-a ponovno se promijenilo kada je kormilo preuzeo Georg Picard, nećak Thomasa Picarda. Tvrtkom sada upravlja 4. generacija. Kao rezultat toga, otvoreno je 15 trgovina vlastitih robnih marki diljem svijeta, od Frankfurta do St. Petersburga i Singapura do Kine. Time je PICARD postao poznat i na međunarodnoj razini. Međutim, uz veliku tvrtku dolazi i velika odgovornost, uključujući i kada je u pitanju održivost. Od tada, PICARD se pobrinuo da sve, od proizvodnje do društvenih aspekata, bude učinjeno kako bi se osiguralo da je okoliš zaštićen i da zaposlenici rade pod društvenim i pravednim uvjetima te da i dalje dobivaju podršku.

Georg Picard, 4. generacija i direktor od 2015

U jeku pandemije korona PICARD je zapao u gospodarske poteškoće, ponajviše zbog privremenog zatvaranja stacionarnih maloprodaja u sklopu karantene i posljedičnog pada prodaje. Međutim, zatvaranje je izbjegnuto kao dio samoupravne insolventnosti i povezanog restrukturiranja i prestrojavanja. Tvrtka trenutno ima devet robnih marki u zračnim lukama Frankfurt, München, Stuttgart i Berlin. Također imamo snažniju online prisutnost ovih dana kako bismo osigurali da će naš tradicionalni obiteljski posao nastaviti postojati još dugo vremena. Od kraja 2020. godine fokus PICARD-a je na digitalizaciji maloprodaje te, uz stacionarnu maloprodaju, na širenju kanala izravne prodaje. U budućnosti će se PICARD nastaviti fokusirati na ono što je jamčilo uspjeh tijekom desetljeća: prenošenje tradicije, striktno pridržavanje naših vrijednosti i naše strasti prema modernoj, ali i praktičnoj kožnoj robi.